< KERANA KAU DUIT AKU HABIS >

Assalamualaikum,habis,habis,habis duit aku..oh,tidak..aku pun satu ikut sangat kehendak hati..hmm,nak buat camne,dah suke,relakan je lah..bukan suke lagi tapi dah gila ngan depa tu..camne ni,sememangnya aku tak leh hihup tanpa depa..kadang2 depa tu bagi banyak pengajaran kat aku..okeyh,okeyh,nanti kalau aku dah keje balek,ade duit aku sanggup perabis untuk depa..ohyeah,sememangnya aku ni fanatik sangat ngan NOVEL..sanggup perabis duit beli novel..kalau baju harga RM20 dan keatas terase lah mahalnya,tapi kalau dah jumpe novel,hmm harga rm20 tak heran..lepas tuh boleh lak beli 2,3 buah..aiyak,parah betul aku ni..kalau di ikutkan kesemua harga novel2 yang aku ade ni,dah dapat beli lagi satu LAPTOP..atau BLACKBERRY..muahahaha...hebat tak aku..MINAH FANATIK NOVEL..



No comments: