Ustaz Azhar Idrus vs Anugerah Juara Lagu




Malam ni ANUGERAH JUARA LAGU 26(AJL).. Malam ni ceramah ustaz Azhar Idrus.. Agak-agak mana korang pilih? Hmm.. pilihan di tangan anda semua.. Tapi Dee pilih yang sebelah kiri.. Dapat tambah ilmu yang serba kurang ni.. AJL 26 apa yang boleh dapat ya? Ilmu apa? .. Agak-agaknya berapa orang la sangat pergi ceramah ustaz Azhar Idrus ni kan.. Harap-harap la lebih ramai dari yang pergi AJL 26 malam ni.. 

AJL 26 live kat TV kan? Asal Dee tak da perasaan pun nak tengok? Better Dee layan novel.. Hahaha.. Sekurang-kurangnya dapat jugak ilmu daripada novelkan.. hihi.. Dengar-dengar blue carpet AJL 26 pukul 7.30 malam ni.. Maghribkan?? Agak-agak Dee la kan, depa ni solat berjemaah kot.. O.k laa Dee tak mahu komen lebih-lebih.. takut kena saman.. Boleh kena saman ke? hahahaha.. merepek je.. 


nota kaki: pilihan di tangan anda.. mana yang rasa terbaik untuk anda pilhlah ia.. :)

1 comment:

hamzah ian said...

ramai pilih ustaz azhar.. hehe