apa nak buat ni????




Aish apa nak buat ni?? otak kosong ni!!.. Oppss lupa pulak.. Assalamualaikum readers.. Korang apa nak buat ni?? Mesti korang tertanya-tanya apehal minah ni kan??










Haaa berdasarkan gambar-gambar tersebut, apa pendapat korang? Tu yang buat Dee pening kepala tu..

Nampaknya Dee kena off9 memanjang laa FB nya.. =_=

Takut dia datang tempat kerja Dee.. Wuuu seram sejuk masa Dee chat ngan dia tadi..

Apa nak buat ni?? =..=

2 comments:

afiqridhuan said...

hye

hahaha

agak menyeramkan

block je senang

kalau die dtg tempat keje pon,panggil securiti

hehe

saja lalu2 kt sini =)

Miss Dee Laa said...

dah block pun orang tu.. gile ape tak kenal mintak kapel, lepas tu cakap pasal kahwin.. seram..