Sayangmu sentiasa!!


Tengok gambar tu... Cun kan??  Yang belah kiri Dee punya sahabat sejati.. Yang kanan tu Dee lah.. Hehe.. Dah hampir 7 tahun Dee bersahabat dengan dia.. Sebelum dia ada dah kawan baik, tapi tak sama macam dia.. Lupa pulak nak kasi tahu nama BFF Dee ni ya.. Okey, namanya adalah Zunnajah bte Zull Ibrahim .. Dia lain dari yang lain.. Tak sama macam kawan baik Dee dulu.. Kitaorang sekepala.. Nak bandingkan dia ngan kawan Dee dulu banyak jauhnya.. Yang dulu tak sehebat Zun..

Dee harap sangat persahabatan Dee ngan Zunnajah ni kekal sampai bila-bila walaupun kita orang dah bertemu jodoh masing-masing..

"Ya Allah, Kau restuilah persahabatan kami.. Jangan biarkan sesiapa memisahkan kami.. Tapi kami redha andainya takdir-Mu yang memisahkan kami.." Amin..

Kamu semua doakan Dee dan sahabat Dee sentiasa kekal.. Macam korang dengan sahabat korang...

ZUNDILA-SAYANGMU SENTIASA

No comments: