SEGMEN: BLOG PILIHAN ZAMANI 84



Assalamualaikum wahai warga bloggers.. Hmmm, hari ni bosan gila weyh.. Tak tahu nak buat apa.. 

Dalam kebosanan datanglah kerajinan untuk berblogwalking. Tetiba terjumpa satu segmen ni.. Dan Dee pun dah jatuh hati dengan segmen ni.. Hikhik..

Ini lah pertama kalinya Dee megikuti segmen2 ni.. Sebeum ni, mana pernah.. Hikhik.. Entah kenapa terdetik di hati Dee nak ikuti segmen ni..

Okeylah, dah tak da apa untuk di ceritakan.. So, kepada sesiapa nak ikuti segmen ni silalah ke sini

3 comments:

+kasih+ said...

hye... tumpang lalu... dr segmen yg same...

http://kasihkuamani.blogspot.com/2012/04/segmen-blog-pilihan-zamani-84.html

YouILove said...

Bagus tu. Blogger-blogger kalau time rehat (tau la maknanya tu kan hehe), bagus join segmen-segmen seperti ini.

Khairunnisa' said...

Saya dah join! :]

Nisa'