Hari yang menyedihkan

Assalamualaikum semua... T.T huwaaa sedihnya.. cuti sem bermula, bermakna kena tinggalkan kawan-kawan.. sedihnya nak tinggal kawan-kawan.. Tapi apa kan daya tiadak dapat ku menghalangnya.. Harapnya semesta depan dapat jumpa lagi..

Itu cite siang tadi..

Cite malam ni lain plak... Nak tahu nape? Okey, Dee cite,...


Hrmmm, Dee ngan famili kuar pergi cari baju raya.. Jalan, jalan, pusing-pusing jumpa lah satu baju yang Dee berkenan harga nya okey lah.. Okey dapat satu..


Dee jalan,jalan pusing, pusing lagi jumpa satu lagi baju.. Cantik.. Dee tengok harga RM39, so, Dee ingat nak beli untuk ibu satu untuk Dee satu.. Okey, dapt try saiz dah okey.. Kami setuju nak beli.. Tiba pulak mase nak bayr.. "RM198" kata pakistan tu.. Sumpah, Dee rase nak pengsan je.. Arrgghhh gile ko.. Nak nagis je bile tahu harga sebenarnya RM99 sepasang.. Ibu tak jadi beli, Dee je beli.. Sumpah Dee rase serba salah sangat.. Rugi sanga RM99 tu.. Bayangkan RM99 tu bole beli kasut, beg , tudung dan macam-macam lagi.. Benci gile ngan pakistan tu... Dia cakap berbelit.. Tak pa lah mungkin ini akan jadi satu pengajaran buat Dee, dan ia mungkin ada hikmah di sebaliknya.. ALLAH nak bagi lebih dari itu kot.. RM 99 tu..


Alahai melayang duit aku.. Tak apa, walaubagaimanapun Dee tetap akan belanja ibu.. Tak pa duit habis pun.. :')

No comments: