Irfan Fazail bakal bertunang!

Assalamualaikum (tak jawab dosa, kalau jawab sayang)

Kali ni entry nak bergosip pulak. Gosip bukan mengumpat. Tak sama maknanya. Bhahaha apa-apa jer lah. Korang kenal tak Irfan Fazail, ala pemain bolasepak Malaysia dalam kumpulan Harimau Muda A. Pakai jersi nombor 7. Senang nak tahu muka dia ada iras-iras Nabil Raja Lawak.(Haa,kan dah satu-satu aku bagitahu, kalau tak tahu lagi tak tahu nak cakap apa) .















Cer teka mana satu Nabil. Hampa tak leh teka , sah hampa rabun tenuk. Kui,kui, kui.



Aku bukan nak main teka-tekilah. Aku nak cite pasai Irfan Fazail ni nak bertunang. Tahu tak dia nak bertunang dengan sapa? Dia nak bertunang dengan aku  dia punya awek lah.(haha, tak kelakar) .


U'alls tengok tak scoreboard kat tv3 hari Isnin pukul 12.30 malam. Ha, yang akak pengacara scoreboard tu arr girlfriend dia. Lagi satu, ada baca berita sukan kat Buletin Utama TV3 tu yang namanya Nadia Zuber .. Kalau tak tahu lagi tu, tahu tau lah hampa ni dari planet mana. Pi tanya Google okeyh.



(Kak Nadia ni comel sangat ;D)


Ha, depa dua ni nak bertunang 30 Disember ni. 






Hamboi, dalam diam-diam nak bertunang dah depa ni. Okey lah tu sepadan. Tahniah kak Nadia dan bro Irfan Fazail . Moga berkekalan hingga akhir hayat.  




No comments: